Vila Hrast-Becici leto 2020!!

Vila „Hrast“ se nalazi na idealnoj lokaciji u Bečićima preko puta Hotela Splendid. Poseduje 1/2, 1/3 i 1/4 sobe opremljene sopstvenim kupatilom, klimom, tv-om i frižiderom. Većina soba i kupatila je renovirano, takođe je izgrađen novi restoran koji služi samo za goste objekta. Dolazak do plaže koja je udaljena oko 130m je sasvim bezbedan, jer se dolazi posebnim prolazom gde nema saobraćaja (nadvožnjak). .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CENE SU DATE NA BAZI 8 DANA 7 POLU I PUNIH PANSIONA

TERMIN SOBE 06.06

13.06

13.06

20.06

20.06

27.06

27.06

04.07

04.07

11.07

11.07

18.07

18.07

25.07

25.07

01.08

01.08

08.08

08.08

15.08

15.08

22.08

22.08

29.08

29.08

05.08

05.09

12.09

12.09

19.09

PP 1/2 135 147 167 180 190 210 210 210 210 210 210 190 180 150 135
PP 1/3,1/4 125 140 160 175 185 200 200 200 200 200 200 200 200 140 130
PA 1/2 155 170 190 210 220 230 230 230 230 230 230 220 205 160 140
PA 1/3,1/4 147 163 180 200 210 220 220 220 220 220 220 210 200 170 155

 

CENE SU DATE NA BAZI 10 DANA 9 POLU I PUNIH PANSIONA

TERMIN SOBE 11.06

20.06

20.06

29.06

29.06

08.07

08.07

17.07

17.07

26.07

26.07

04.08

04.08

13.08

13.08

22.08

29.08

07.09

07.09

16.09

PP 1/2 170 210 240 255 255 255 255 255 205 185
PP 1/3,1/4 160 200 230 250 250 250 250 250 200 180
PA 1/2 200 240 260 270 285 285 285 285 235 220
PA 1/3,1/4 190 230 250 260 275 275 275 275 225 210

Ishrana:

 Doručak: mini švedski sto (osim za smene do 20.06-klasično posluživanje);ručakvečera: Izbor tri vrste jela (anketa)

 Dorucak od 7:30h do 9:30h;ručak od 12:30h do 14:00h;večera od 19:00h do 21:00h

PP: doručak-večera ; PA: doručak-ručak-večera

 Napomena:

*Sobe se izdaju samo uz  pansionske i  polu pansionske usluge

*Sobe sa sopstvenom terasom naplaćuju se 1e dnevno po osobi, deca se ne računaju

 *Ukoliko se 1/2 soba izdaje kao 1/1 soba ili 1/3 soba kao 1/2 soba doplaćuje se 40% od cene iz tabele

 *Ulazak u sobe je od 12h, a izlazak poslednjeg dana do 9h

 *Peškiri I posteljina se menjaju na 4-5 dana

 *Klima je uračunata u cenu

 *Wi-fi internet – brzinu internet ne garantuje organizator

*Boravišna taksa se plaća na licu mesta po odluci Opštine Budva

*Prevoz nije uračunat u cenu,agencija moze obezbediti prevoz

 *Parking je obezbeđen i plaća se vlasniku 1e dnevno po vozilu na licu mesta

*Uslovi plaćanja:

Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

*Način plaćanja:

-gotovinski;

-30% od cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak najkasnije do 15 dana pre polaska;

-na jednake mesečne rate čekovima gradjana i putem administrativne zabrane do 15. decembra 2020.god.uz  uvećanje od 5% na ostatak duga

*Popusti za decu za pansionske usluge:

-deca do 2 god. – imaju besplatan boravak (bez ležaja i hrane)

-deca od 2-12 godina na zajedničkom ležaju plaćaju po 50% od cene

-deca od 2-12 god. na posebnom ležaju plaćaju po 70% od cene

-dete do 12 godina sa jednom odraslom osobom u sobi 1/2 plaća 70% od cene

Organizator zadrzava pravo da putem FIRST i LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku.Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Za putovanje u inostranstvo svim maloletnim licima je potrebna saglasnost oba roditelja koji ne putuju sa maloletnim detetom overena kod notara.

Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik potvrđuje da mu je uručen program putovanja, opšti uslovi putovanja i potvrda o garanciji putovanja organizatora putovanja pod rednim brojem potvrde o putovanju organizatora, dok je datum izdavanja garancije datum zaključenja ugovora o putovanju i važi za sve putnike navedene u ugovoru o putovanju.  Potpisivanjem potvrde garancije putovanja putnik u celosti prihvata posebne uslove Dunav osiguranja. Potvrda se odnosi na sve putnike koji su obuhvaćeni ugovorom o putovanju pod navedenim brojem. Potvrda garancije putovanja je sastavni deo Ugovora o putovanju

NAPOMENA ZA PUTNIKA: Zakona o zaštiti potrošača (Član 109.stav1.)

Potrošač je dužan da organizatora,lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator ili posrednik uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći,u pisanoj formi,na papiru ili na drugi odgovarajući način,obavesti o nedostacima izvršenih usluga,najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.

Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja Organizatora.