BEČ,ARANZMANI NA TRI NOCI,AVIONOM IZ NISA!

14

BEČ

3 NOĆI / 4 DANA

CENA OD 109e

1. dan NIŠ – BEČ

Čekiranje za let Niš – Beč dva sata pred poletanje aviona sa niškog aerodroma Konstantin Veliki. Let na relaciji Niš – Beč i sletanje na aerodrom u Beču. Po sopstvenom izboru putnika odabir individulnog transfera do smeštajnih jedinica. Smeštaj u hotelu ili hostelu. Slobodno vreme. Glavni grad Austrije, Beč jedan je od najposećenijih gradova u Evropi po broju stranih turista. Ovaj grad odlikuje velika ponuda za turiste počev od mnoštva znamenitosti grada koje obavezno treba posetiti kao i kulturnih dešavanja i nezaobilaznog  šopinga. Noćenje u hotelu ili hostelu.

2. – 3. dan BEČ

Boravak putnika u hotelu ili hostelu na bazi odabrane usluge. Tokom slobodnog vremena  preporučujemo posetu nekih od najvažnijih znamenitosti grada kao što je kompleks palata Belvedere sa čije gornje palate se pruža očaravajuća panorama Beča. Trg Svetog stefana i istoimena katedrala nalazi se u samom centru Beča i nezaobilazna je tačka za sve turiste. Preporučujemo posetu Državne Opere jedne od najpoznatije na svetu u kojoj su nastupala najveća muzička imena kao što su Herbert fon Karajan, Igor Stravinski, Gustav Maler kao i mnogi drugi. Dvorac Šenbrun sagrađen 1569. koji je pod zaštitim Uneska, takođe se svrstava u nezaobilaznu destinaciju u Beču. U pauzama obilaska grada, iskoristitie priliku da predahnete u nekim od mnogobrojnih restorana ili kafea i okrepite se  Bečkom šniclom i čuvenom Saher tortom. Izbor je svakako veliki. Noćenje.

 4. dan BEČ – NIŠ

Boravak putnika u hostelu/hotelu na bazi odabrane usluge. Napuštanje hostela/hotela. Individualan transfer  do Bečkog aerodroma . Čekiranje i poletanje aviona za Niš. (Kraj usluga)

CENOVNIK BR.1

Važi od 31.08.2018.

Polasci u Novembru:

DATUMI HOSTEL HOTEL
17. – 20. OD 109e OD 159e
24. – 27. OD 109e OD 159e

Polasci u Decembru:

DATUMI HOSTEL HOTEL
01. – 04. OD 109e OD 169e
08. – 11. OD 119e OD 179e
15. – 18. OD 109e OD 159e
22. – 25. RASPRODATO RASPRODATO
29. – 01. OD 249e OD 339e

Polasci u Januaru:

DATUMI HOSTEL HOTEL
05. – 08. OD 229e OD 229e
12. – 15. OD 179e OD 179e
19. – 22. OD 139e OD 159e
26. – 29. OD 149e OD 159e

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

– Povratni avionski prevoz na relaciji Niš – Beč – Niš low cost avio kompanijom Wizz Air, sa uračunatim aerodromskim taksama

– Ručni prtljag dimenzija 55cm x 40cm x 20cm, maksimalne težine 10kg

– Smeštaj u odabranom smeštajnom objektu na bazi 3 noćenja u hostelu, odnosno na bazi 3 noćenja sa doručkom (švedski sto) u hotelu (hostel-višekrevetne spavaone sa zajedničkim kupatilom, hotel-standardne sobe sa sopstvenim kupatilom)

– Troškove organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

– Individualan transfer aerodrom – hotel – aerodrom

putno zdravstveno osiguranje

– Čekirani prtljag od 20kg

– Obrok i piće na letu

– Boravišnu taksu

DOPLATE:

-Za 1/1 sobu na upit

– Za čekirani prtljag 20kg (plaća se prilikom rezervacije)

***Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujmeo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija. U cenu aviokarte nije uračunat obrok ili piće u avionu. Moguće uz doplatu tokom leta.

NAČINI PLAĆANJA:

Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu
Intesa Banke za efektivu na dan uplate.

Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15
dana pre polaska gotovinom, karticama, uplatom na račun.

NAPOMENE:

– Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife avio kompanije Wizz Air. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

– Kompanija Wizz Air primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

– Karta se izdaje u roku od 24h od trenutka rezervacije.

– Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi  uz doplatu.

– Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

OTKAZ PUTOVANJA:

– Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

– Low cost avio kompanija Wizz Air primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse, te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz člana 11. i 12. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

– Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme  koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

– Tačno vreme poletanja  određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok.

– Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.

– Low cost Kompanija Wizz Air zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu alturs.aleksinac@gmail.com  ili pozivom na broj +381 18 808 322 . Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti usluvi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje:

-Datum rođenja

-Broj pasoša

-Država koja je izdala pasoš

-Datum izdavanja pasoša

-Datum isteka pasoša

-U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

OPŠTE NAPOMENE:

 

– Organizator  zadržava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.

– Sve informacije koje su date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

– Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.

– Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika u obavezi su da sve putnike blagovremeno upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.

– Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao zdravstvenim, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.

– U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti ( kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.

– Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i hotelu.

– Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.

– Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr. ) i da sami blagovoremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.

– Ukoliko nema dovoljno prijavljenih putnika za realizaciju aranžmana, kranji rok za obaveštenje o otkazu aranžamana je 5 dana pre datuma polaska.

– Organizator putovanja adržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama avio kompanije Wizz Air i u zakonom predviđenim slučajevima.

– Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.

– Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

– Prijavljivanje u hotelu/hostelu je prvog dana od 14:00 časova, a odjavljivanje poslednjeg dana boravka od 09:00 časova.

– Svi smeštai iz ove ponude registrovani su, pregledani i standardizovani od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.

– Svi opisi smeštajnih kpaciteta iz programa putovanja informativnog su karaktera. Organizator putovanja l ne snosi odgovornost ukoliko ima bilo kakvih odstupanja od strane hotela.

– Objašnjenje za doručak u hotelima: kontinentalni švedski sto podrazumeva manji izbor namirnicama i pretežno je sladak doručak. Uglavnom je uvršćena internacionalna kuhinja.

-U nekim hotelima treći ili četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Izgled i konkretne dimenzije pomoćnih ležajeva zavise od samog smeštajnog objekta i može biti sofa na razvlačenje koja je uglavnom standardne veličine.

-Organizator putovanja  ne može da utiče na razmeštaj po sobama jer to to zavisi od recepcije smeštajnog objekta.

-Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena okodostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)

– Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.

– Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. GOrganizator nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.

– Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti.

– U nekim smeštajnim objektima dostupni su dopunski sadržaji uz doplatu kao što su SPA programi, teretana i slično.

NEKI OD HOTELA SA KOJIMA SARAĐUJEMO:

Hotel Mozart ***

http://www.hotelmozart-vienna.at/

Nalazi se u širem centru grada (oko 4 km od najužeg centra). Na 5 minuta laganim hodom stiže se do stanice gradskog metroa koji odlično povezuje ostale delove grada. Svaka soba ima svoje kupatilo i wc, televizor sa satelitksim programima, centralnu klimu i grejanje, fen za kosu i sef a WiFi je moguć uz doplatu na recepciji. Ljubazno osoblje hotela dostupno je 24 sata dnevno

Arthotel Ana Enzian ***

https://ana-hotels.com/enzian

Hotel je lociran u neposrednoj blizini dvorca Belvedere, Gradske Opere i drugih znamenitosti. Svaka soba poseduje sopstveno kupatilo i WC, sef, televizor i besplatan WiFi. Doručak se služi u glavnoj sali i po principu je Švedskog stola. Osoblje na recepciji dostupno je 24 sata.

Austria Trend Hotel beim Therasianum ***

https://www.austria-trend.at/de/hotels/theresianum

Ovaj hotel se nalazi u širem centru grada (oko 4.5 km od najužeg centra). U neposrednoj blizini je metro stanica i metro linijom U1 se može stići za tačno 5 minuta do trga Sveti Stefan u Beču. Svaka soba poseduje sopstveno kupatilo i WC, TV sa kablovskom televizijom, WiFi, centralnu klimu i grejanje, mini bar i frižider, fen za kosu. Osoblje na recepciji dostupno je 24 sata dnevno.

A&T Holiday Hostel Wien

http://athostel.com/de/

Holiday Hostel Wien se nalazi u širem centru Beča na 500 metara od trga Rojmanplac. U svojim kapacitetima hostel poseduje 75 soba od kojih su većinom višekrevetne spavaone sa zajedničkim kupatilom. Uz doplatu, moguće je rezervisati i standardne dvokrevetne ili trokrevetne sobe sa sopstvenim kupatilom. WiFi dostupan je u celom objektu. Osoblje na recepciji dostupno je 24 sata dnevno.

 

ORGANIZATOR PUTOVANJA:

-Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.